Friday, September 11, 2009

An Interview with an employee at HK Jordan Store(In Chinese)

今日有點空閒時間, 想起已經一段時間沒有去旺角Nike Basketball - Jordan Store走走, 於是由紅墈坐火車過去看看有什麼"新貨到港"!

看了兩個圈, 果然多了很多新貨. 見有點時間, 便找了個售貨員做做"市場調查".
LC - Fly Sportswear, NB - Nike Basketball Employee

LC: 唔該, 想問一問你對新返Kobe 4(Navy/Red)多唔多人買呀?
NB: Kobe實多架!
LC: 咁又係! 不過我個人就覺得呢隻色唔係咁好睇, 比起其他個D.
NB: 顏色呢D好主觀既. 不過呢對特別在後面腳踝位有星星印花同埋鞋跟位係寫23號.
LC: 咦, 係喎! 我都無留意, 點解會寫23號呢?
NB: 因為呢對係費城特別版以紀念佢爸爸 - Joe "Jellybean" Bryant. (佢以前著23號)
LC: 哦, 咁呢件Kobe新波衫好唔好賣呀?
NB: 唔, 都OK呀, 白色好賣過黑色囉.
LC: 正常既, 白色同紫色對比得突出D. 咁你係咪Kobe Fan呀?
NB: 都OK架, 不過唔係瘋狂個隻囉.

(我地行去對面架)
LC: 咁呢4對Steve Nash呢? (Nike Cradle Rock Low Supreme)
NB: 乜佢地係Nash著架咩?
LC: 係呀, 佢話下季會著呢對, 呢幾對係亞洲特別版.
NB: 哦, 不過好低筒喎.
LC: 係呀, 而且似Nike SB多過似籃球鞋. 呢對泰國版最正, 出街一流!
NB: 係囉, 呢隻色幾正.

LC: 咁對Hyperize同Zoom BB 2 - White Men Can't Jump特別色呢? 多唔多人買?
(另一位職員突然過黎, 叫佢EM啦)
EM: 兩個字 - 核突.
LC: 係囉, 襯得唔好睇.
EM: 係啦, 加上今次對Zoom BB 2入面加左橡巾(括緊腳掌).
NB: Zoom BB 1係鞋套架嘛!
LC: 我個人反面鍾意有橡巾. 不過呢對整係岩室外, 太快蝕.

LC: 咁對LeBron - Cancer Version呢? 多唔多人買?
NB: 梗係多啦! 粉紅色喎! 咁少有, 好多男仔買!
LC: 係咩? 我都有見到對"Irish", 個對仲靚! 好啦, 唔阻你做野啦!
Zoom BB 2 - White Men Can't Jump
Nike Cradle Rock Low Supreme - Thailand

No comments:

Post a Comment

Drop me a line! I will hit you back!